Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor de l'agressió, d'origen colombià
/EUROPA PRESS
163Un jove de 17 anys roman ingressat en estat greu a l’hospital Son Llàtzer després d’haver estat apunyalat de matinada a la porta de la seva casa, en el carrer Can Sard, a Artà.
Segons ha informat la Guàrdia Civil, el pare del menor ha estat l’encarregat de cridar als serveis d’emergències a les 02.20 hores de la matinada.
L’agredit va ser en un primer moment traslladat a un centre de salut de la localitat, lloc en el qual es van presentar unes dones per explicar als agents de l’Institut Armat que coneixien a la persona que havia apunyalat el menor.
Després d’això, la Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor de l’agressió, d’origen colombià, que es troba en les dependències del cos de seguretat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge