Mor un home després d’haver caigut a la mar amb el vehicle quan havia desembarcat al port de Ciutadella
Els serveis d'emergències varen practicar la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-li la vida
La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor de l'agressió, d'origen colombià
/EUROPA PRESS
90Un jove de 17 anys roman ingressat en estat greu a l’hospital Son Llàtzer després d’haver estat apunyalat de matinada a la porta de la seva casa, en el carrer Can Sard, a Artà.
Segons ha informat la Guàrdia Civil, el pare del menor ha estat l’encarregat de cridar als serveis d’emergències a les 02.20 hores de la matinada.
L’agredit va ser en un primer moment traslladat a un centre de salut de la localitat, lloc en el qual es van presentar unes dones per explicar als agents de l’Institut Armat que coneixien a la persona que havia apunyalat el menor.
Després d’això, la Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor de l’agressió, d’origen colombià, que es troba en les dependències del cos de seguretat.
Els serveis d'emergències varen practicar la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-li la vida
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments