Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Miquel Montoro, de 12 anys, té més de 6.000 seguidors en el seu canal on parla sobre la vida rural i en dona consells
 
                             
                            Agafa la seva càmera, es grava i ho publica a internet. Explica anècdotes de la vida rural i dona els seus consells. Miquel Montoro és el youtuber de 12 anys que està revolucionant les xarxes. Ja ha arribat a les 111.000 reproduccions del seu vídeo que du per nom “Les taronges”. El seu canal ja té 6.000 subscriptors de tot el món. Fins i tot, ja firma autògrafs.
Té seguidors de França, Itàlia, Regne Unit, Portugal, Veneçuela i fins i tot Japó. Es considera un fan incondicional del programa “Uep com anam” d’IB3 Televisió. Un programa que el va veure néixer des del punt de vista televisiu. La seva família li dona suport i encara continua impactada pel gran nombre de missatges que arriben cada dia per a Miquel.
Ja té 13 vídeos en què parla de les ametlles i les tomàtigues. Ara en prepara més sobre els ous i els conills.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial
