Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La Sala de Cultura Sant Diego, l'escenari elegit per a aquesta proposta musical, acollirà fins a 7 concerts
Joventuts Musicals d’Alaior ha estrenat avui vespre el seu programa de tardor. La Sala de Cultura Sant Diego, l’escenari elegit per a aquesta proposta musical, acollirà fins a 7 concerts.
‘Quan el silenci parla’, a càrrec del duo format per Jorge Gresa i Albert Colomar, ha encetat el programa i pretén ser un homenatge a l’ús de la quietud i el silenci en la literatura per a violoncel i piano. Així, Joventuts Musicals d’Alaior ha iniciat la temporada que s’allargarà fins al pròxim 18 de desembre, amb l’actuació de la soprano Marina Plovins i Óscar Amieva, al piano.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €