Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El jugador eivissenc va sortir de l'illa amb només 11 anys per jugar al Vila-real
A Segona Divisió, avui ha estat presentat amb la UD Eivissa Juan Fernández Blanco, més conegut com a Juan Ibiza. El central torna a jugar l’illa, després de marxar al Vila-real, quan només tenia onze anys.
Juan Ibiza, que arriba de l’Almeria, és esquerrà i té 26 anys. Es va formar al Portmany i al Ràpid, abans de deixar Eivissa. El club ha assegurat que va ser una de les primeres opcions a inicis de l’estiu, però que no el varen poder tancar fins a darrera hora. Treballa des de fa dies amb normalitat a les ordres de Carcedo. Ibiza diu que està preparat per a jugar ja, tot i que reconeix el nivell dels seus companys a la mateixa parcel·la del camp.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic