Juana Camilión s’ha penjat la medalla de plata amb Espanya aquest dilluns després de perdre la final de bàsquet 3×3. La mallorquina, Vega Gimeno, Sandra Ygueravide i Gracia Alonso han caigut davant Alemanya per un ajustat 16-17. La mallorquina ha aportat 5 punts al combinat espanyol, que fa història en la seva primera participació a uns Jocs Olímpics.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa