Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els comerciants estan preocupats pels retards de cara a la campanya de Nadal
Menorca ja prepara les campanyes de Black Friday i de Nadal. Enguany, però ho fan amb un problema afegit: la crisi de subministraments. El desabastiment d’alguns productes a escala global preocupa especialment als comerciants de l’illa.
Un dels sectors més afectats són les botigues de juguetes. La crisi d’abastiment fa que les comandes arribin amb retard. Una juguetera de Maó explica que, tot i haver fet la comanda a principis d’any, hi ha juguetes que encara no han arribat i és possible que no arribin abans de Reis. Per això són molts els que ja s’han avançat a les compres de Nadal. Des de les jugueteries alerten: les prestatgeries no es buidaran, però no serà fàcil trobar determinats productes.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui