Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
L’artista valldemossina ha presentat el seu elapé a Manacor
Manacor ha rebut, aquest dissabte, una de les veus més singulars i reivindicatives del panorama musical illenc. Júlia Colom, l’artista valldemossina, hi ha presentat el seu nou disc Paradís. Després d’haver trepitjat els escenaris de Barcelona, Madrid i fins i tot Roma, finalment ha presentat el seu nou disc a Mallorca.
Es tracta d’un nou treball ple de composicions pròpies i que posa les arrels per bandera. És a l’illa on neixen les seves noves cançons, pràcticament totes de composició pròpia. Hi havia moltes ganes aquí a l’Auditori de Manacor d’escoltar el mallorquí en directe.
Aquest nou treball li ha duit molta de feina, fins al punt que s’ha vist obligada a tancar-se al voltant de dos anys, per ara poder exhibir les seves lletres. La feina ha tengut recompensa, perquè ja ha rebut el premi Enderrock de la crítica a la millor cançó pop-rock.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors