L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'artista mallorquina va guanyar tres premis: Millor Disc de l'Any, Millor Artista Revelació, i Millor Disc de Cançó
Júlia Colom va ser la gran triomfadora aquest divendres vespre a la gran gala dels premis Enderrock de la Música Balear. L’artista mallorquina va guanyar tres premis: Millor Disc de l’Any, Millor Artista Revelació, i Millor Disc de Cançó. Va ser una gran festa que també va tenir un racó per l’homenatge a uns clàssics: Els Valldemossa.
Júlia Colom ja sabia que rebria el premi al Millor Disc, “Miramar”. Però en va rebre dos més: el de Millor Arista Revelació, i un altre: Millor Disc de Cançó. Aquests dos, per votació popular.
El grup Da Souza també va triomfar, just ara que han decidit fer un téntol a la seva trajectòria. Varen rebre dos premis pel seu treball “Dies d’Atrezzo”: Premi al Millor Disc de Pop Rock, tant per part del jurat com del públic.
Altres guardonats varen ser , entre d’altres, Maria Hein, Rudymentari, Amulet, O-Erra, o els menorquins Pèls de Gall, premiats per la seva cançó “T’has colat a una festa”.
Aquesta generació de nous talents també va viure d’aprop el reconeixement als més veterans: A Joan Company, a Miquel Jaume.
Igualment, reconeixement per a Cris Juanico i l’Orquestra Simfònica pel seu “Altament Sensible”. Moment també per l’homenatge a Els Valldemossa, pels 50 anys del seu primer àlbum en català, “Canten al Folklore de Mallorca”. Miquel Brunet i Genia Tobin reberen amb emoció els aplaudiments d’un públic que va viure amb alegria la festa de la música balear.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari