Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
La temporada alta aeroportuària superarà els rècords de 2022, però davallen els moviments el setembre i l'octubre
130
Les darreres dades de programació de vols a les quals ha tingut accés IB3 confirmen que els aeroports de les Illes superaran, en conjunt, rècords de seients i de moviments aquesta temporada.
Segons les dades d’AECFA, entre l’abril i l’octubre l’aeroport de Palma fregarà els 29 milions de seients, un 2,8% més que l’any passat. Els mesos en què més augmenten els seients oferits a Son Santjoan són el juliol, l’agost i el setembre. En el cas del juliol i l’agost, es tracta de seients reals i no de programacions.
L’aeroport d’Eivissa queda prop dels 9 milions, un 5,9% més que 2022. L’únic aeròdrom que davalla és el de Menorca, amb 4,1 milions i un 4,5% manco que 2022, que va ser un any extraordinàriament actiu per a l’aeroport de Maó.
Pel que fa als vols programats, Palma preveu tancar la temporada amb un increment del 0,6%, Eivissa davalla un 0,5% i Menorca en perd un 5,4%. Però aquestes dades no inclouen la programació de jets privats, que és especialment important a Eivissa, la qual cosa farà que les dades reals siguin més altes.
S’observa una davallada dels vols programats el setembre (d’entre el -1,7% a Palma i el -7% a Eivissa) i també a l’octubre (entre el -5% de Palma i el -12,8% de Menorca), sempre en comparació amb els mateixos mesos de 2022.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals