Confisquen al polígon de Son Castelló de Palma més de 115.000 peces de joieria de luxe falsificades
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Si el Suprem decidís deixar-lo en presó, el líder d'ERC demanarà ser traslladat a una presó catalana perquè pugui acudir als plens del Parlament i, fins i tot, ser investit president si Puigdemont no torna de Brussel·les
Poc després de les 10.30 hores d’aquest dijous ha començat al Tribunal Suprem la vista del recurs d’Oriol Junqueras contra la presó preventiva per la seva implicació en el procés independentista. A la vista que ha durat dues hores i vint minuts, Junqueras ha dit que és un home de pau i que cerca el diàleg bilateral, mentre que la Fiscalia ha demanat que continuï a presó.
Els que l’han vist diuen que Junqueras està visiblement molt més prim després de passar dos mesos a presó. Membres d’ERC i simpatitzants s’han congregat a l’alt tribunal per demanar l’excarceració del líder independentista. Gabriel Rufián ha dit que si Carles Puigdemont no torna a Espanya, Junqueras hauria de ser el president de Catalunya.
El primer a intervenir davant els tres magistrats ha estat Andreu van den Eynde, l’advocat del líder d’ERC. La defensa basa la seva tesi en el fet que no hi ha risc de fugida ni de reiteració delictiva i que un milió de votants d’ERC no poden veure’s afectats en els seus drets polítics després de les eleccions catalanes en què Junqueras va ser elegit diputat.
Si el Suprem decidís deixar en presó Junqueras, el líder d’ERC demanarà ser traslladat a una presó catalana i que pugui acudir als plens del Parlament i, fins i tot, ser investit president si finalment no ho és Puigdemont per trobar-se a Brussel·les fugit de la justícia.
Junqueras, que va ingressar a la presó el passat 2 de novembre, ha estat traslladat des del centre penitenciari d’Estremera fins als calabossos de l’Audiència Nacional. Poc després, ha estat conduït en un furgó policial al Suprem.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta