Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La reunió ha tingut com a objectiu definir una estratègia de treball per evitar l'aplicació de l'article 155
Tot just després de la compareixença de Carles Puigdemont a Brussel·les, Junqueras, Rull, Turull, Romeva i Mundó s’han trobat a una reunió celebrada al Parlament de Catalunya. La reunió ha tingut com a objectiu definir una estratègia de treball per evitar l’aplicació de l’article 155. L’exconseller de Territori, Josep Rull, ha declarat que ells són el Govern legítim de Catalunya i que la reunió és fruit d’una estratègia pactada i consensuada.
El líder dels populars catalans, Xavier García Albiol, ha rebutjat la intervenció que ha fet el president Carles Puigdemont, i afirma que no és coherent denunciar persecució política. Des del PSC, també s’han mostrat crítics amb la compareixença de Carles Puigdemont al país belga.
Carles Puigdemont romandrà a Bèlgica per seguretat i repta el Govern central a acceptar els resultats del 21-D.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat