La Fiscalia investiga els vessaments d’AENA al Parc Natural de ses Salines
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
Sol·licita que no s'esperi al pronunciament del Consell Consultiu, com ha acordat el govern municipal del PP
156
Junts per Lo demana a l’Ajuntament d’Alaior que suspengui la concessió de llicències a Son Bou per així guanyar temps per negociar amb el Consell insular i el grup Melià un projecte que causi menys impacte que la reforma prevista al seu hotel d’onze plantes vora la platja.
El grup de l’oposició ha registrat aquest divendres una moció per proposar la suspensió de llicències i la convocatòria d’un ple extraordinari urgent.
La portaveu Maria Camps, que signa la moció, sol·licita que no s’esperi a conèixer el parer del Consell Consultiu, com va acordar el govern municipal del PP a l’últim ple, i es suspenguin ja els permisos d’obra a la urbanització.
L’Administració té tres mesos, fins el proper 20 d’octubre, per a pronunciar-s’hi.
El projecte que ha presentat Melià s’acull a la Llei turística i redueix tan sols en un 15% l’impacte visual de l’hotel. Hi té previst invertir 35 milions d’euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
La novetat d’enguany és que es pot cursar també a Ciutadella i a Eivissa
Va ser un dels fundadors del Partit Socialista a les Illes Balears