El sindicat de policies calcula que la manca d'uns 40 agents fa que hagin de desatendre altres gestions
El sindicat Jupol ha denunciat la saturació que pateix la Policia Nacional a Eivissa a causa de la falta de personal i per l’arribada, els darrers dies, de diverses embarcacions amb migrants irregulars a les Pitiüses. Calculen que en dos dies hauran acabat de fer les gestions relacionades amb l’arribada irregular d’immigrants, però lamenten que han hagut de desatendre altres gestions de l’àrea d’Estrangeria, com ara la renovació de NIE o investigacions que han hagut d’aturar. El sindicat, a través del seu portaveu Emilio Campos, apunta que Eivissa té una carència d’uns 40 agents, amb la manca d’habitatge com a raó principal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda