El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Els hotels que concentren més places d'aquest nucli de Pollença esperaran l'estiu que ve per obrir
Feia molts d'anys que els pollencins no veien Sant Vicenç amb tan poca gent.
110Dels nou establiments hotelers que hi ha a la Cala de Sant Vicenç, ara mateix només n’hi ha un d’obert, l’Hostal Oriola. Són més de 1.200 places hoteleres que hi ha a aquest nucli turístic de Pollença, però enguany, la majoria no s’ompliran. La manca de reserves ha fet que un gran nombre d’hotelers hagin decidit no obrir enguany i esperar a l’any que ve. Els hotels que romandran tancats concentren el major nombre de places. Alguns han pres aquesta decisió perquè estan en obres. Segons els responsables de l’Hostal Oriol, ara mateix tenen una ocupació d’un 50%, però les previsions per al setembre i l’octubre freguen el 80%.
La poca oferta complementària que ha obert viu dels mateixos pollencins, que gaudeixen d’una Cala de Sant Vicenç que presenta una imatge molt diferents dels estius passats.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle