A Eivissa, la Comissió 8M d’Eivissa ha proposat enguany una concentració al passeig de Vara de Rey sota el lema: Justícia, drets, acció: feminisme. S’ha subsituït per la tradicional manifestació pels carrers de Vila.
El motiu no ha estat altre que la coincidencia amb la Cursa de la Dona, organitzada per les institucions, a la mateixa hora que la protesta feminista. Finalment la convocatoria a la concentració amb motiu del 8 de març ha aplegat al voltant de mig miler de persones al passeig de Vara de Rey.
La desfilada pels carrers ha estat reemplaçada per una casserolada i batucada al passeig, que ha culminat amb la lectura d’un manifest. S’hi ha parlat del perill en el retrocés dels drets adquirits davant l’avanç dels discursos del que anomenen ultra dreta.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.