Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La Fiscalia demana pels tres acusats entre 4 i 10 anys de presó i una indemnització de 260.000 euros
L’Audiència Provincial ha començat aquest dimecres el judici per la presumpta estafa immobiliària que han denunciat 13 afectats que l’any 2006 varen avançar sous per adquirir algun dels pisos i places d’aparcament d’un bloc de pisos de Sant Rafel.
Els denunciants reclamen 260.000 euros d’indemnització conjunta, i els tres acusats s’enfronten a penes que van dels 4 als 10 anys, per presumpta estafa i en dos dels casos per apropiació indeguda.
El judici s’ha fet per videoconferència entre Palma i Eivissa perquè els magistrats de l’Audiència no varen trobar hotel a l’illa pitiüsa. Està previst que aquest dijous quedi vist per a sentència.
Al judici ha assistit l’actual vicepresident del Parlament català, Josep Costa, advocat inicial dels demandants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació