X

Jutgen un exconseller delegat de Juaneda pel desviament de dos milions d’euros

Presumptament, Juan Alguersuari feia servir factures falses

19/04/2026

Jutgen un exconseller delegat de Juaneda pel desviament de dos milions d’euros

51

L’Audiència Provincial de Palma celebra a partir d’aquest dilluns el judici contra Juan Alguersuari. L’exconseller delegat de Juaneda està acusat de desviar factures falses. Entre els anys 2004 i 2017, hauria girat factures per serveis que mai es varen prestar. Segons l’escrit d’acusació, ho hauria fet a través d’una societat patrimonial que administrava a mitges amb la seva esposa.

La fiscalia afirma que va aprofitar-se del seu càrrec de conseller delegat de la xarxa Juaneda. Segons el Ministeri Públic, la societat patrimonial no tenia ni personal ni infraestructura. Les factures es feien en concepte de pacients derivats als hospitals privats que no es corresponien amb la realitat.

La Fiscalia demana que retorni tots els doblers que hauria facturat indegudament. A més, sol·liciten quatre anys de presó per administració deslleial.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT