Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El Govern de la Generalitat també ha acordat una condemna de la violència en les protestes de resposta a la sentència
Els grups parlamentaris de Junts per Catalunya, Esquerra Republicana i la CUP han pactat una proposta de resolució en el Parlament de Catalunya, que rebutja la sentència del Tribunal Suprem sobre el “procés”.
La resolució exigeix la llibertat dels líders independentistes presos i fa una al·lusió a l’autodeterminació. Ha estat redactat en uns termes que cerquen evitar la seva impugnació davant el Constitucional.
El Govern de la Generalitat també ha acordat una condemna de la violència en les protestes de resposta a la sentència, a més d’exigir al president del Govern en funcions, Pedro Sánchez, que s’obri a dialogar amb el president de la Generalitat, Quim Torra.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou