El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
És filla d'immigrants, arribats des de Jamaica i l'Índia. Té 55 anys i és advocada.
Kamala Harris serà la primera vicepresidenta dels Estats Units. Es convertirà en la dona més poderosa del país. El passat mes d’agost, Joe Biden, el candidat demòcrata a la presidència, la va triar com a companya per arribar plegats fins a la Casa Blanca. Un somni, que serà una realitat el dia 20 de gener.
Harris és filla d’immigrants, arribats des de Jamaica i l’Índia. Té 55 anys i és advocada. Ha estat fiscal general de Califòrnia i, des del 2017, és senadora. Defensa la reforma del sistema sanitari i és activista dels drets civils.
Durant la seva campanya com a candidata demòcrata, el cara a cara que protagonitzà amb Biden la va postular com a líder. Ell la va triar perquè amb ella s’apropen a progressistes i liberals.
Les felicitacions a les xarxes no s’aturen. Entranyable el seu marit, i ella mateixa penja un vídeo orgullosa, conversant amb el president electe dels Estats Units d’Amèrica.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle