Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El futbolista sud-coreà del Mallorca suma 6 gols i l'argentí del Girona n'ha marcat 12
93
Girona contra Mallorca. Taty Castellanos contra Kang In Lee. A Montilivi avui hi ha tres punts en joc, sí, però també s’hi viurà el duel particular entre dos jugadors que estan en el seu millor moment de la temporada.
Kang ha estat l’home més actiu dels mallorquinistes a les darreres jornades. El sud-coreà suma 3 gols als darrers tres enfrontaments i n’ha marcat 6 en tota la temporada, a més d’haver servit 5 assistències. Contra el Getafe, Kang es carregà l’equip a l’esquena. El seu doblet va ajudar el Mallorca a remuntar el partit contra els madrilenys.
L’asiàtic és el jugador que més tem l’entrenador del Girona, Míchel. Ara bé, el duel Taty-Kang pot perillar si Aguirre decideix fer descansar el sud-coreà.
L’amenaça principal del Girona és Taty Castellanos. El futbolista argentí viu un moment dolç de cara a la porteria. Als tres darrers partits que ha jugat ha marcat 6 gols. Però és que 4 d’aquestes dianes les marcà contra el Reial Madrid. Per tant, el Taty ben segur que serà un malson per a la defensa mallorquinista, que arriba en quadre per les baixes de Raíllo, Nastasic, Maffeo i Gio González.
Cadascú amb les seves armes, Mallorca i Girona intentaran sumar tres punts més importants del que semblen.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19