La cantant nord-americana acaba de publicar un nou videoclip. L'ha enregistrat a les Pitiüses i es nota. Publicat a Youtube, ja du prop d'un milió de reproduccions en manco de 24 hores
La cantant nord-americana Katy Perry acaba de publicar un nou videoclip. L’ha enregistrat a les Pitiüses i es nota. Publicat a Youtube, ja du prop d’un milió de reproduccions en manco de 24 hores.
Kate Perry interpreta una turista normal, sense luxes, que arribada en ferri a les Pitiüses mentre consumeix unes galetes d’Inca.
“Lifetimes” és un avançament al seu pròxim disc, titulat ‘143’ i que sortirà el 20 de setembre. Al vídeo, la veiem passejant per les platges. Surt a navegar en una petita barca, no un iot de luxe, i això sí, es fa dur una paella a bord.
Els tòpics continuen amb una posta de sol i, ja de matinada, les seves peripècies a la nit eivissenca. El Patrimoni Cultural s’intueix en una fosca passejada per Dalt Vila, que, és clar, també acaba en festa.
Quan surt el sol, passeja en moto amb un vestit metàl·lic de la dissenyadora local Jenny Guerrero. El final, també tòpic i previsible: una mica d’aigua i una bossa a mà pel que pugui passar.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses