El davanter basc va marcar el seu primer gol com a balearico contra el Castelló
Álex Aizpuru Aizbitarte, Kaxe, va marcar contra el Castelló el seu primer gol amb la camiseta de l’Atlètic Balears. El davanter basc va aprofitar una errada del porter per fer l’empat a un.
Kaxe ja ha marcat, però els balearicos encara no saben el que és guanyar. El basc creu que l’equip necessita temps per conèixer-se, però està convençut que els resultats arribaran prest.
Diumenge a les dotze del migdia contra el Cornellà, i en directe per IB3 Televisió, els blanc-i-blaus cercaran la primera victòria de la temporada. Els catalans són darrers classificats i no sumen cap punt.
Parlar d’objectius a llarg termini, ara mateix, no serveix de res. Però de somnis sí que en podem parlar. Kaxe somia a marcar el gol de l’ascens de l’Atlètic Balears.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses