Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Cuco avança l'Alaior i Jona força la tanda de penals (1-1); el camp de Sant Bartomeu fou una gran festa de totes dues aficions
El Migjorn va conquerir la Copa Regional de Menorca 23 anys després. L’equip de Lluís Vidal va guanyar l’Alaior en la gran festa del futbol a l’Illa. La final es va resoldre a la tanda de penals, després que el temps reglamentari acabés amb empat a un. Més de 1.000 persones van assistir al partit, que es va disputar a Ferreries.
És un esdeveniment únic, especial, i les aficions de Migjorn i Alaior no varen faltar a la cita a Ferreries, escenari d’una final carregada d’emocions. L’equip de Lluís Vidal va pitjar d’inici i va convertir Eric Ayala en l’heroi del primer temps. Amb tot, va ser l’Alaior qui va colpejar primer. Gran tir de Cuco al minut 32 per avançar el conjunt de Raül Capó.
A la segona part, el Migjorn va gaudir de moltes oportunitats per empatar, però es va estavellar amb la seva manca de punteria. El gol va arribar al minut 85 amb una rematada de cap de Jona. Una diana que va obrir la porta dels penals. Allà, l’Alaior va malgastar l’oportunitat de coronar-se a la Copa. I qui no va fallar va ser Kevin, que va donar el títol al Migjorn, després de necessitar fins a setze llançaments des dels onze metres.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues