Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
Ja hi ha data pel judici contra l'actor: el 6 de juny de 2023
Kevin Spacey s’ha declarat avui no culpable dels cinc càrrecs d’agressió sexual de què està acusat. Ha estat durant l’audiència celebrada aquest dematí a un jutjat de Londres. L’actor s’enfronta a cinc denúncies que es remunten a l’època en què fou director artístic d’un teatre londinenc.
Els fets s’haurien produït, segons els denunciants, entre 2005 i 2013. El jutjat ha fixat el 6 de juny de 2023 com a data d’inici del judici, que durarà entre tres i quatre setmanes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals