Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El grup mallorquí s'acomiada després de 10 anys de concerts per tot el món
A partir de demà els rellotges s’aturaran per a L.A., com diuen a la seva cançó. Després de més de 10 anys de trajectòria musical, el grup mallorquí encapçalat per Luis Alberto Segura acaba la seva gira de comiat al gremi de Palma. Amb una mescla d’indie rock, grunge i pop han duit la seva música per tot el món. De fet asseguren que Mèxic és un dels llocs on més mostres d’afecte han rebut.
Diuen ‘fins aviat’ després de 9 treballs repartits entre el 2004 i el 2017. Van donar el sus, però, l’any 2009 amb el disc ‘Heavenly Hell’ i després d’una dècada molt intensa era necessari, diuen, aturar per prendre aire i experimentar.
De moment L.A. deixarà de pujar als escenaris, però la seva música sempre serà més que paraules.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €