Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El grup mallorquí s'acomiada després de 10 anys de concerts per tot el món
A partir de demà els rellotges s’aturaran per a L.A., com diuen a la seva cançó. Després de més de 10 anys de trajectòria musical, el grup mallorquí encapçalat per Luis Alberto Segura acaba la seva gira de comiat al gremi de Palma. Amb una mescla d’indie rock, grunge i pop han duit la seva música per tot el món. De fet asseguren que Mèxic és un dels llocs on més mostres d’afecte han rebut.
Diuen ‘fins aviat’ després de 9 treballs repartits entre el 2004 i el 2017. Van donar el sus, però, l’any 2009 amb el disc ‘Heavenly Hell’ i després d’una dècada molt intensa era necessari, diuen, aturar per prendre aire i experimentar.
De moment L.A. deixarà de pujar als escenaris, però la seva música sempre serà més que paraules.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre