Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

La glopada d'aire càlid durarà poques hores, però serà molt intensa
Maó. Imatge d'aquest divendres al matí./ Biel Jover
27Som a les portes d’un cap de setmana de temps de ple estiu amb temperatures que poden ser excepcionals. Després d’aquests tres dies de temperatura frenada, bona de dur, a partir de demà iniciam un període d’ascens del termòmetre que diumenge a vespre i dilluns arribarà a la punta.
La situació en superfície i la temperatura prevista a 850 hPa per dilluns migdia.
Avui capvespre farà sol i una temperatura normal per l’època de l’any, màxima lleugerament superior a 30 ºC a l’interior de les Illes. El vent avui encara bufarà de l’est i nord-est i a la mar la situació de cada vegada serà més tranquil·la.
Demà continuarem amb el cel destapat però amb l’arribada d’una massa de pols en suspensió tendrem el cel una mica més blanquinós. La temperatua començarà a pujar i la màxima ja serà de 35-36 ºC a l’interior de Mallorca i al nord i de 32-33ºC a l’interior d’Eivissa i Menorca. A les àrees de costa el termòmetre no pujarà tant però la humitat serà més alta, farà basca.
El vent demà gira a xaloc, a la mar, marejol amb qualque redol de maror al sud.
Diumenge l’aire càlid avançarà cap a l’est. Arribarà a la Mediterrània occidental durant el capvespre i fins dilluns migdia es mantendrà a l’arxipèlag. Esperam un temps dominat pel cel destapat però amb pols en suspensió i amb temperatura molt elevada. Les màximes fregaran els 38-39ºC a l’interior nord de Mallorca i superaran els 35ºC a Menorca i les Pitiüses.
La nit de diumenge a dilluns serà molt calorosa, nit tropical arreu i tòrrida (de temperatura mínima superior a 25ºC) a bandes de la costa.
Dilluns, amb més niguls, serà un dia molt feixuc, amb temperatura molt alta i vent de xaloc.
Aquest episodi de calor extrema acabarà de cop dimarts, amb l’arribada d’una massa d’aire més fred que farà davallar la temperatura màxima notablement.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat