L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La prevalença d'anticossos a Espanya és del 5,2%, segons la segona ronda de l'estudi de seroprevalença.
68
Només un 1,5% de la població balear presenta anticossos de la Covid-19. Aquesta és la conclusió de la segona part de l’estudi de seroprevalença fet per l’Institut Carlos III. En la primera ronda de l’estudi, el percentatge era del 2,4%.
Pel que fa a la immunitat de la població espanyola davant el coronavirus, ha augmentat lleugerament en les darreres setmanes. Segons la segona onada de l’estudi de seroprevalença, al conjunt del país un 5,2% de la població ha desenvolupat anticossos davant la malaltia, això és un 2% més que en la primera fase de l’estudi. A Balears, segons aquest estudi, baixa la immunitat i només un 1,5 per cent de la població ha desenvolupat la malaltia.
L’estudi torna a constatar una gran variabilitat geogràfica. Madrid i els voltants són els territoris amb més prevalença de la malaltia i superen el 10%. Les analítiques revelen també que un terç dels infectats no desenvolupen síntomes i que la prevalença és menor en joves i infants.
En l’estudi hi han participat 63.564 persones, unes 2.500 més que en la primera onada. Les proves es varen fer entre el 18 de maig i l’1 de juny. La propera setmana començaran a fer-se les proves de la darrera fase de l’estudi.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari