Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els restauradors han comprat la majoria de la sípia a fora
Molta gent i poca sípia. Els pescadors en capturen la meitat que fa uns anys. Tant els 23 restauradors que participen a la mostra gastronòmica a l’interior de l’envelat, com els 15 restaurants que ofereixen aquest producte des dels seus establiments al Port d’Alcúdia, han hagut de comprar la majoria de les provisions de sípia a fora perquè la que es despatxa aquí no basta.
Tot i això, el bon temps ha animat a milers de persones a assistir a una de les fires temàtiques que més ha crescut el darrers anys.
Enguany la Confraria de Pescadors de Sant Pere per problemes econòmics han decidit no preparar la fideuada multitudinària que han fet les passades edicions.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre