Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Es podrà veure diumenge que ve a Ses Voltes
Avui hem assistit a un dels darrers assajos de l’Adoració dels Tres Reis d’Orient de Llorenç Moyà. S’interpretarà diumenge que ve, a ses Voltes de Palma. Un any més, compta amb personalitats de la classe cultural i política de Mallorca.
Són molts els curiosos que s’apropen a presenciar l’assaig. Un any més l’edició presenta matisos reivindicatius i els membres del repartiment reciten gags o girs reivindicatius dels personatges, les conegudes “butifarres”. Per sentir-les, però, s’ha d’esperar a diumenge ja que no es desvetllen fins el darrer moment.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció