Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
El Consell de Mallorca s'encarregarà de la donació, que es farà el mes d'abril
L’escultura ‘La Balanguera’, que data de 1988, s’exposarà permanentment al Parlament europeu, a petició de la família de l’artista felanitxer.
La peça de bronze viatjarà a Brussel·les dia 24 d’abril, coincidint amb l’aniversari de la constitució del primer Consell Insular de Mallorca. L’escultura es conserva al taller de l’artista, on roman el seu llegat des que va morir ara fa sis anys.
Els seus fills estan preocupats pel futur de les obres. La idea és que passin a formar part d’un museu obert a tothom.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals