Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Haurà de romandre fora de servei durant mes i mig
Després d’un 2024 carregat d’actes per commemorar el seu centenari, la barca de bou La Balear ja és fora de l’aigua. Li toca el seu manteniment anual. Són tasques que du a terme el Consell de Mallorca i que obliguen a tenir el vaixell un mes i mig fora de servei.
Amb gairebé 14 metres d’eslora, el vaixell de vela i fusta necessita un mes i mig per estar a punt i treure tota l’aigua de la fusta. Els mestres d’aixa que restauraren aquesta joia marítima se senten satisfets d’haver allargat la seva vida útil. Actualment, unes 4.000 persones van dins La Balear cada any. Entre les activitats habituals, hi destaquen les visites escolars i d’associacions i les excursions de divulgació mediambiental que hi ha, cada any, als parcs naturals de les Illes.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre