Ha presentat el seu espectacle a Eivissa, que ja va estrenar el març al Teatre Principal de Saragossa
La ballarina eivissenca Ingrid Magrinyà ha presentat a Eivissa l’obra “Penélope”, amb la qual ha debutat com a directora i que ja va estrenar al març al Teatre Principal de Saragossa. A través del ball, però també del teatre i de la poesia, Magrinyà s’ha acostat al personatge de Penèlope d’Ulisses, que espera el retorn del seu home durant 20 anys.
Amb text de Rafael Ponce, és una versió contemporània de l’Ulisses de James Joyce. Un muntatge que utilitza també un gran teló que recorda a les veles gregues.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes