Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

L'organització científica sobre cetacis Toursiops critica l'aglomeració de gent que va acudir a Santa Ponça a veure l'animal
Nombroses persones s'acostaren ahir a l'animal per fer-li fotos, inclús des de planxes de surf.
24
Wally, la balena grisa perduda al Mediterrani apareix a Santa Ponça
Txema Brotons, de l’organització científica sobre cetacis Toursiops, ha fet una crida a la reflexió després de l’aglomeració de gent que va acudir a Santa Ponça a veure la balena Wally. “La balena Wally a la Mediterrània no és una imatge idíl·lica sinó un fet que ens avisa del canvi climàtic”, assegura a IB3 Notícies. “L’animal es pot haver desorientat a l’hora de viatjar cap al sud des del nord d’Amèrica i acabar a l’Atlàntic en lloc del Pacífic, que és on va la seva espècie a alimentar-se a l’estiu”, explica.
Brotons diu, per tant, que aquesta no és una imatge idíl·lica sinó un fet que ens avisa del canvi climàtic, ja que l’animal s’hauria perdut a causa del desgel del nord del continent americà. “Wally, visiblement per davall del pes habitual, probablement morirà a causa de l’extenuació i la falta d’aliment”, assegura.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat