Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
També s'han elegit per sorteig els sis dimonis que formaran part de la colla 2025
La Banda i Escola de Música de sa Pobla serà el clamater que pronunciarà el clam ritual en acabar les completes de Sant Antoni.
Com marca la tradició, el clamater de l’any passat, Toni Gost els ha fet entrega de la bandera durant la Prohomenia, que ha reunit centenars de persones a la parròquia de Sant Antoni Abat. En aquest mateix acte, també s’han elegit per sorteig els sis dimonis que formaran part de la colla 2025 i se’ls ha entregat, un a un, la seva forca.
L’horabaixa ha culminat amb les actuacions de l’Escola Festa de sa Ximbomba i amb l’encesa d’un gran fogueró defora de l’església.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general