Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

També s'han elegit per sorteig els sis dimonis que formaran part de la colla 2025
La Banda i Escola de Música de sa Pobla serà el clamater que pronunciarà el clam ritual en acabar les completes de Sant Antoni.
Com marca la tradició, el clamater de l’any passat, Toni Gost els ha fet entrega de la bandera durant la Prohomenia, que ha reunit centenars de persones a la parròquia de Sant Antoni Abat. En aquest mateix acte, també s’han elegit per sorteig els sis dimonis que formaran part de la colla 2025 i se’ls ha entregat, un a un, la seva forca.
L’horabaixa ha culminat amb les actuacions de l’Escola Festa de sa Ximbomba i amb l’encesa d’un gran fogueró defora de l’església.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions