Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La restauració, impulsada per la Fundació Torre Saura i finançada en part pel Consell, ha comptat amb la col·laboració de voluntaris adscrits a la Societat Historicoarqueològica Martí i Bella
Les barraques de bestiar són construccions de pedra en sec que el dia d’avui encara s’empren. A Ciutadella hi ha la des Comte. Té gran valor patrimonial perquè, a més, podria ser una de les més grans de la Mediterrània. Un projecte de restauració ha permès recuperar-la després de mesos de feina.
A banda de les dimensions, aquesta barraca també és molt singular tant en l’àmbit estructural com pel seu emplaçament.
Dalt de la construcció hi ha un monòlit amb una xifra que podria referir-se a l’any de construcció, el 1794.
La restauració, impulsada per la Fundació Torre Saura i finançada en part pel Consell, ha comptat amb la col·laboració de voluntaris adscrits a la Societat Historicoarqueològica Martí i Bella. De moment, no serà visitable.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros