Una persona detinguda en una operació contra el narcotràfic a Sineu
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
Els artistes i col·leccionistes Ben Jakober i Yannick Vu són els impulsors, gestors i propietaris d'aquest espai únic al món
Una amistat que més tard es va convertir en història d’amor va dur Yannick Vu i Ben Jakober fins a Mallorca. Aquí aixecaren la seva residència, obra de l’arquitecte egipci Hassan Fathy. La mort sobtada de la filla de la parella l’any 1992 va ser el detonant per a la constitució, un any més de tard, de la fundació mitjançant la qual han anat convertint la seva llar en una casa museu que acull prop de 2.500 obres d’artistes com Miquel Barceló, Joan Miró o del pare de Yannik Vu, el pintor i escultor vietnamita Vu Cao Dam.
Diverses hectàrees de jardí ple d’escultures i uns de 1.500 metres coberts amaguen joies com un sostre d’estil mudèjar de l’any 1498 extret de la capella de Tarassona, a Saragossa, i que s’ubica a la que fou l’habitació principal de la parella Jackober Vu. Prop de 25.000 persones passen cada any per la casa museu Sa Bassa Blanca, un espai que cal conèixer i visitar i que enguany ha rebut el premi Travellers Choice Awards, que reconeix aquest espai com a un dels millors valorats pels usuaris del portal Tripadvisor.
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
La comunitat xinesa de Palma dona la benvinguda a l'any de la serp