Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Na Maria Helena Serra Truyols va ser presentada aquest divendres com la Beateta d'enguany
Na Maria Helena Serra Truyols va ser presentada aquest divendres com la Beateta d’enguany i així es van iniciar les festes de la Beata de Palma.
Aquest dissabte ha tingut lloc, però, el colofó de la celebració: la colcada del carro triomfal, després de dos anys de no haver-se pogut celebrar a causa de la pandèmia.
La desfilada, que ha arrencat a les set de la tarda en la plaça de l’Hospital, ha continuat per la Costa de la Sang, la Rambla, el carrer Riera, plaça del Mercat… fins a arribar a la plaça de Santa Magdalena, on s’ha fet l’ofrena floral i la veneració del cos de Santa Catalina Tomás, acompanyada de la seva cort d’àngels, i de les beates de l’Assunció i de Valldemossa, en una colcada que ha comptat amb una molt important participació de la Part Forana.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106