Na Maria Helena Serra Truyols va ser presentada aquest divendres com la Beateta d’enguany i així es van iniciar les festes de la Beata de Palma.
Aquest dissabte ha tingut lloc, però, el colofó de la celebració: la colcada del carro triomfal, després de dos anys de no haver-se pogut celebrar a causa de la pandèmia.
La desfilada, que ha arrencat a les set de la tarda en la plaça de l’Hospital, ha continuat per la Costa de la Sang, la Rambla, el carrer Riera, plaça del Mercat… fins a arribar a la plaça de Santa Magdalena, on s’ha fet l’ofrena floral i la veneració del cos de Santa Catalina Tomás, acompanyada de la seva cort d’àngels, i de les beates de l’Assunció i de Valldemossa, en una colcada que ha comptat amb una molt important participació de la Part Forana.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros