Ferit per una arma blanca a Capdepera
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
L'exposició "Carlos Garaicoa. Tota utopia passa per la panxa" reflexiona sobre el concepte de ciutat com a espai simbòlic
Arriba a Es Baluard l’exposició “Carlos Garaicoa. Tota utopia passa per la panxa”. En aquesta coproducció del museu palmesà i el CAAM de Gran Canària, l’artista cubà reflexiona sobre el concepte de ciutat com a espai simbòlic.
“Vivim en un món violent i de contradiccions”, diu Garaicoa, que considera que cal cridar l’atenció sobre els conflictes que ens envolten, tant els bèl·lics com els ecològics. “No vull dramatitzar, sinó més aviat cridar l’atenció sobre totes aquestes qüestions. La bellesa es troba en l’anàlisi que puguem fer de la realitat”.
La mostra, comissariada per Lillebit Fadraga, s’inaugura dissabte, coincidint amb la Nit de l’Art, i estarà a Es Baluard fins dia 5 de gener.
També s’inaugura el mateix dia l’exposició de l’espai contigu: “SIDA, una història silenciada en el context balear”. És un projecte d’investigació comissariat per Jesús Alcaide, que recull de manera cronològica i amb tota classe de materials l’impacte de la síndrome a la nostra comunitat. Aquesta mostra romandrà a Es Baluard fins dia 12 de gener.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
La consellera Catalina Cabrer considera que els increments poden contribuir a alleujar l'impacte de l'elevat cost de la vida i de l'habitatge