Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

L'exposició "Carlos Garaicoa. Tota utopia passa per la panxa" reflexiona sobre el concepte de ciutat com a espai simbòlic
Arriba a Es Baluard l’exposició “Carlos Garaicoa. Tota utopia passa per la panxa”. En aquesta coproducció del museu palmesà i el CAAM de Gran Canària, l’artista cubà reflexiona sobre el concepte de ciutat com a espai simbòlic.
“Vivim en un món violent i de contradiccions”, diu Garaicoa, que considera que cal cridar l’atenció sobre els conflictes que ens envolten, tant els bèl·lics com els ecològics. “No vull dramatitzar, sinó més aviat cridar l’atenció sobre totes aquestes qüestions. La bellesa es troba en l’anàlisi que puguem fer de la realitat”.
La mostra, comissariada per Lillebit Fadraga, s’inaugura dissabte, coincidint amb la Nit de l’Art, i estarà a Es Baluard fins dia 5 de gener.
També s’inaugura el mateix dia l’exposició de l’espai contigu: “SIDA, una història silenciada en el context balear”. És un projecte d’investigació comissariat per Jesús Alcaide, que recull de manera cronològica i amb tota classe de materials l’impacte de la síndrome a la nostra comunitat. Aquesta mostra romandrà a Es Baluard fins dia 12 de gener.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"