Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'exposició "Carlos Garaicoa. Tota utopia passa per la panxa" reflexiona sobre el concepte de ciutat com a espai simbòlic
Arriba a Es Baluard l’exposició “Carlos Garaicoa. Tota utopia passa per la panxa”. En aquesta coproducció del museu palmesà i el CAAM de Gran Canària, l’artista cubà reflexiona sobre el concepte de ciutat com a espai simbòlic.
“Vivim en un món violent i de contradiccions”, diu Garaicoa, que considera que cal cridar l’atenció sobre els conflictes que ens envolten, tant els bèl·lics com els ecològics. “No vull dramatitzar, sinó més aviat cridar l’atenció sobre totes aquestes qüestions. La bellesa es troba en l’anàlisi que puguem fer de la realitat”.
La mostra, comissariada per Lillebit Fadraga, s’inaugura dissabte, coincidint amb la Nit de l’Art, i estarà a Es Baluard fins dia 5 de gener.
També s’inaugura el mateix dia l’exposició de l’espai contigu: “SIDA, una història silenciada en el context balear”. És un projecte d’investigació comissariat per Jesús Alcaide, que recull de manera cronològica i amb tota classe de materials l’impacte de la síndrome a la nostra comunitat. Aquesta mostra romandrà a Es Baluard fins dia 12 de gener.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada