Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El dièsel, en canvi, s'abarateix un 0,8% i se situa als 1,852 €/l
El preu mitjà de la gasolina a l’Estat espanyol ha prosseguit aquesta setmana amb l’escalada i ha tocat un nou màxim històric, en repuntar fins als 1,968 euros per litre, després de registrar una pujada de l’1,44% respecte a set dies enrere, segons dades del Butlletí Petrolier de la Unió Europea. Aquest import mitjà inclou els impostos, però no reflecteix el descompte que va entrar en vigor el passat 1 d’abril d’almenys 20 cèntims per litre, ja que hi ha descomptes superiors, depenent de la petroliera.
Comptant amb aquesta subvenció, el preu del litre de gasolina, després d’encadenar la seva sisena pujada consecutiva des de la Setmana Santa, seria només cinc cèntims més barat que en l’última setmana de març, abans que es començà a aplicar el descompte, amb què l’encariment registrat per aquest carburant des de llavors ha absorbit ja un 75% de l’ajuda.
En el cas del dièsel, el preu mitjà del litre, al contrari que la gasolina, ha tornat aquesta setmana a abaratir-se, per tercera setmana seguida, amb un descens del 0,8%, per situar-se en els 1,852 euros.
D’aquesta manera, malgrat aquest nivell alt de preu en el gasoil, aquest carburant registra una evolució des de principis de març més favorable que la de la gasolina. Així, en aplicar la rebaixa dels 20 cèntims per litre, el seu import seria de 18,5 cèntims menys que a la fi de març. Respecte a fa un any, el preu mitjà del litre de gasolina s’ha encarit un 48,4%, mentre que en el cas del gasoil és un 56,5% més car, encara que sense tenir en compte la bonificació vigent actualment.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella