Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Són cinc sessions, cadascuna amb una temàtica, com per exemple les figures retòriques o la mètrica
La biblioteca de Maó ha acollit un taller d’escriptura i lectura de poesia amb el poeta Pere Gomila. L’objectiu és incentivar i fomentar encara més aquest gènere literari. Són cinc sessions, cadascuna amb una temàtica, com per exemple aprendre més sobre les figures retòriques o la mètrica. Analitzen poesia contemporània, però també clàssics de la tradició. I ha tengut una bona rebuda amb una dotzena d’inscrits. Una activitat que també ajuda a dinamitzar la biblioteca.
Hola,
Som la Tècnica d’Activitats i Difusió de la Biblioteca. Ens podríeu enviar el tall per penjar a Insta? Justament és lúnica xarxa social que no veig com compartir-ho directament.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061