Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Desenes de treballadors de Ferreries empren aquesta setmana la bicicleta per anar a la feina al polígon
A Maó, gran part dels alumnes dels instituts Pasqual Calbó i Cap de Llevant, situats als afores de la ciutat, opten per la bicicleta però el carril específic és incomplet. Hi manca un tram per travessar des del carril-bici del centre fins al de la carretera de Sant Lluís. Tampoc és còmode circular en bicicleta per la via de circumval·lació, però l’ajuntament ja té entre mans un nou projecte per solucionar-ho.
Es preveu que augmenti l’ús de la bicicleta com a Ferreries. Allà un grup de treballadors del polígon es desplaça cada dia en el vehicle a dues rodes.
Anar en bicicleta és una tendència en alça però a Menorca només un 4 per cent dels desplaçaments es fan amb aquest vehicle. Més de la meitat de la població, un 53 per cent, ho fa amb cotxe privat i la resta, un 46 per cent ho fa a peu. Només un 1 per cent empra el transport públic.
El Consell promou un pla per ampliar els 26 quilòmetres de carril bici que ara té Menorca
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora