Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La presència de l'alga Batophora, arribada del Càrib o Golf de Mèxic, ja és present al 100% del litoral de la llacuna
La biodiversitat de s’Estany des Peix de Formentera és amenaçada per la presència d’una alga invasora. L’alga Batophora, provinent del Carib o el Golf de Mèxic, es va detectar per primera vegada el 2020. El seu creixement ha estat exponencial i ara ja és present en el 100% del litoral de la llacuna.
El parc natural de ses Salines d’Eivissa i Formentera, demanen ajuda a la comunitat científica per fer-hi front. Les mesures per combatre-la són complicades. De moment, no s’ha trobat presència d’aquesta alga fora de s’Estany des Peix. A la llacuna, però, hi ha trobat un lloc idoni per a la seva reproducció.
La seva expansió és molt més ràpida que la de les mateixes espècies de s’Estany.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata