Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

L'emprenedor va estar durant 23 anys al capdavant de la Fundació Deixalles
S’ha presentat a Pollença el llibre de memòries d’Antoni Pons. Després d’una joventut de militància comunista, Pons ha estat l’impulsor de diversos projectes que promouen l’economia social. Va estar durant 23 anys al capdavant de la Fundació Deixalles i també va ser cofundador del projecte d’estalvi ètic de Caixa Colonya.
L’autor alerta del perill que la societat oblidi el passat, i aquest ha estat un dels motius que l’han duit a escriure el llibre. Sobre el futur, defensa que ens trobam en un moment crític per aconseguir un model sostenible en què serà necessari decréixer. No es pot viure només del turisme.
Des de Caixa Colonya destaquen l’inconformisme de l’autor, una persona que no es conforma, que advoca pels drets. I insisteixen amb la importància d’una economia més social.
Antoni Pons és un home compromès amb la societat, que pertany a una generació que va lluitar contra el franquisme. Molts s’identifiquen amb ell.
“De mi vida social y política, memorias 1964-2017” és un recull de l’experiència de l’autor, la seva vida, els seus compromisos i valors.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç