La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
El jurat destaca la seva gran tasca divulgadora en matèria mediambiental
La investigadora de l’IMEDEA, Anna Maria Travasset, ha estat guardonada amb el premi Rei Jaume I de València, de Protecció del Medi Ambient. Travasset és doctora en Ciències Biològiques.
El jurat destaca les aportacions que ha fet en el camp de la biologia reproductiva d’espècies amenaçadores i la seva gran tasca divulgadora per acostar el coneixement mediambiental a la societat. Entre els membres del jurat dels premis Rei Jaume I de València hi ha 16 premis Nobèl, que avui han fet públics els noms dels guanyadors.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació