Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Aquest capvespre es farà una xerrada a la Biblioteca Pública de Maó per descobrir com va ser la seva estrena a Maó el 1905
Aquestes partitures formen part de l’arxiu d’òpera que es conserva a la Biblioteca Pública de Maó, que és un dels més importants d’Europa. Són diferents partitures utilitzades a les representacions del Teatre de Principal durant el segle 19 i la primera meitat del vint. Entre elles es troba la partitura de “La Boheme”, la gran protagonista de l’edició d’enguany de la temporada d’òpera de Maó.
Des de la inauguració del Teatre Principal de Maó el 1829 s’han representat 120 òperes. Constància d’això són les quasi 70 partitures que es conserven a l’arxiu del teatre, una de les col·leccions més importants que existeixen a nivell europeu.
“La Bohème” va arribar a Maó per primera vegada el 6 de gener del 1905 i va ser tot un èxit. Part del material original, així com retalls de premsa d’aquest esdeveniment, formen part d’aquest arxiu.
Aquesta òpera de Puccini tornarà a sonar del 7 al 9 de juny al Teatre Principal de Maó, coincidint amb el centenari de la mort de l’autor.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix