Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
El fenòmen, que ha obligat a tancar el port i ha provocat retrassos a l'aeroport, es tornarà a fer present dimecres
L’est de Menorca s’ha despert aquest dimarts enrevoltat de boira i això ha tengut conseqüències per al transport aeri i també marítim. La boira era tan espesa que impedia una bona visibilitat i ha fet que es cancel·làs el primer avió amb Palma i el procedent de Barcelona arribàs amb una hora de retard.
Però la boira s’ha acabat esvaint i la situació s’ha normalitzat a les 9 i quart del dematí; just el moment en què s’ha reobert el port de Maó, que s’havia tancat minuts abans de les sis, també per mor d’aquest fenòmen meteorològic. Segons l’Aemet, la boira podrà tornar avui vespre i també de matinada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar