Antònia Font cancel·la el concert al Mobofest i hi retrà un homenatge a Joan Roca
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
El cupó de l'ONCE de dia 1r de març es dedica al Parlament
La boira ha estat protagonista també al Parlament de les Illes Balears, i no només pels xocs entre govern i oposició. La mala visibilitat als aeroports ha deixat moltes cadires buides, que a poc a poc s’anaven omplint amb els diputats i diputades que finalment arribaven, prop de 20 min tard a causa dels retards dels vols interilles. Primer han arribat els de Menorca i després, els eivissencs.
I un altre dels protagonistes: la celebració del Dia de les Illes Balears, motiu pel qual l’ONCE dedica el seu cupó al Parlament. El portaveu del Grup Parlamentari Popular també s’ha avançat a aquesta celebració i ha lluït una corbata en què es veien les quatre illes de l’arxipèlag.
Tot en un ple que ha començat amb un minut de silenci per la mort de Miquel Clar Lladó, qui fou diputat al Parlament per Unió Mallorquina en els primers anys d’autonomia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació