Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'operatiu de regulació per boira s'ha desactivat a les 9.30 hores i ja s'ha reprès la normalitat
La boira amb la qual ha començat el dia aquest diumenge a l’arxipèlag ha obligat al desviament de diversos vols que es dirigien als aeroports illencs, segons ha confirmat AENA.
Detalladament, a l’aeroport de Son Santjoan de Palma, un vol de Madrid ha hagut de ser desviat a Menorca i un altre, amb origen de Menorca i destinació a Palma, s’ha vist obligat a tornar a l’aeroport del qual ha partit. Mentrestant, a l’aeroport d’Eivissa, un vol que hi havia partit des de Barcelona ha hagut de tornar a la ciutat comtal, i un altre, amb origen Madrid i destinació Eivissa, s’ha vist obligat a tornar a la capital espanyola.
I, a l’aeroport de Menorca, un vol de Madrid a l’illa ha hagut de ser desviat a Palma; un altre, amb origen Palma i destinació Menorca, s’ha vist obligat a tornar, i un vol de Barcelona a Menorca ha hagut de tornar a la ciutat catalana.
Segons han assegurat des d’AENA, la normalitat en l’operativitat dels vols ha tornat als aeroports entre les 09.30 i les 10.00 hores, si bé apunten que, a causa de les boires és possible que hi hagi retards generalitzats durant tot el dia en les arribades.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia