Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Els retards en les arribades s'han començat a produir a partir de les 17 h d'avui dimecres, tot i que de moment no es preveuen cancel·lacions
Una boira espessa originada damunt la mar cobreix des de mitjan capvespre d’avui dimecres bona part de la costa de ponent i migjorn de Mallorca, així com la badia de Palma. Aquest fenomen ha afectat el trànsit aeri a l’aeroport de Son Santjoan; més de 30 vols han patit retards. Les demores han repercutit especialment en les operacions d’aterratge.
La boira ha provocat retards generalitzats en els vols que arriben a l’aeroport de Palma, segons ha informat AENA. Els retards s’han començat a produir a partir de les 17 h, però, de moment, no es preveuen cancel·lacions. Les arribades a Son Santjoan registren retards d’aproximadament mitja hora. No obstant, els vols que surten de Palma estan operant amb normalitat.
La densa boira que s’ha aixecat avui horabaixa no deixava veure, fins i tot, la Catedral de Mallorca, a una curta distància. Ha estat ocasionada per la diferència entre la temperatura de la mar i la temperatura de l’aire.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals