X

La Bonoloto deixa prop de dos milions d’euros a Sant Antoni

"Jo crec que és un vesí d'aquí" ha dit Cristina Recio, gerent del despat Es Verro

25/03/2025

La Bonoloto deixa prop de dos milions d’euros a Sant Antoni

28

Un bitllet validat a una administració de loteries de Sant Antoni de Portmany, a Eivissa, ha guanyat un premi de primera categoria (6 encerts) en el sorteig de la Bonoloto d’aquest dilluns a la nit i s’emportarà a casa 1.958.585 euros. L’afortunat va validar el bitllet guanyador a l’oficina situada a la plaça d’Espanya de la vila de Portmany, segons ha informat Loteries i Apostes de l’Estat en un comunicat.

“Jo crec que és un vesí d’aquí, de Sant Antoni” ha assegurat la gerent del despatx Loteries Es Verro, Cristina Recio. Aquest premi és el més valuós que han repartit des que estan al capdavant de l’administració. A la loteria de Nadal ja van repartir també un quart premi.

La combinació guanyadora amb els gairebé dos milions d’euros ha estat aquesta: 11, 43, 17, 42, 37 i 33, amb el 14 de complementari i el 2 de reintegrament.

Notícies relacionades >

25/03/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT